2012-06-12

Hallå vad blire?
Känner mig helt förkyld.. har nysit flera gånger idag och är lite snorig. Men jag kan inte säga om det är förkyldning på G eller om det är pollen.. för jag har glömt att tagit allergitablett idag, så kan lika gärna vara det. Vi får väl hoppas på att det är så, för jag har inte tid att bli sjuk nu! Ska ju på fest på Fredag och det vill man ju INTE missa :P

Har myst till det lite för mig själv nu såhär på kvällskvisten. Har tänt ljus, har ätit macka, ägg och druckit gott te :) mys mys :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag känner mig fräsch igen :)
Sen ska jag väl försöka hitta nåt att titta på på tvn ;P

Har varit hos mamma idag en sväng med och försökt hjälpa henne med hennes internet.
Men tele2 är ju CP! Går ju inte ens att ringa kundservice.
Tycker lite synd om mamma att det aldrig kan flyta på bra för henne.
Ringde Sofie och hon aktiverade simkortet för det var ju inte ens aktiverat!? varför sa dom inte det till mamma igår när hon pratade med en??? cp! men Sofie sa att vi var tvungna och vänta ett tag så mamma skulle testa senare om det fungerar... men tyvärr har jag en känsla av att det inte kommer göra det =/ Stackars mamma =/

Har även fått en ny stol till möblera på balkongen, den ena stolen var ju trasig så gick ju knappt sitta på den :P Tack bästa mamma för den ♥

Nej duscha var det!

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0