Sjuker :(

Jag tror jag dör lite.
Imorse när klockan ringde (04.50) så kände jag mig febrig och jag var dyng tjock i halsen. Huvudet kändes som 1 ton sten och kroppen skit matt.
Jaja.. det var bara att åka till jobbet och se glad ut.
Gick bra på jobbet idag (var ju själv för första gången) blev klar helt tidigt så hade massa dö tid bara. Så om någon vill spela wordfeud med mig så blir jag gärna glad :D

när jag kom hem gjorde jag ordning mat.. helt snabbt gick det. Jag gjorde couscous och så hällde jag i hackad rödlök, majs och creme fraiche med smak av tomat och basilika. Helt okej faktiskt :)
La mig i sängen på en gång och tog tempern.. hade nästan 38 grader. Har vilat lite nu och tog tempern igen.. 38.5, det bara stiger nu :( jäkla skit.
Men men.. jobbet ska jag till hela veckan, så är det bara! MÅSTE orka, kanske inte går lika fort bara. Sen får jag väl typ dö i sängen när jag kommer hem.

Så ser det ut för mig just nu... sjukling som jag är :(
Nu är det lite synd om mig faktiskt.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0