Shoppat loss!

My bad.. har varit dålig på att blogga igen.
Men skyller på att jag inte har varit inne på datorn, och blogga via telefonen verkar inte fungera =/
Men jag ska försöka skärpa mig.
 
Är nyss  hemkommen från Örebro.
Har lite ångest.. har handlat alldeles för mkt!!!!
Resten av månaden får jag leva på vatten och bröd.
 
 
 
 
Det jag har handlat:
1 par mjukisbyxor.
2 par shorts, blåa och svarta.
1 grönt linne.
1 oversize tröja.
beiga leggins.
Svarta jeans med kedja nertill.
2 bikini överdelar och 1 underdel.
örhängen.
kom ihåg block som man sätter på kylskåpet.
1 magnet med en ko på.
en lampskärm.
1 dörrmatta.
1 borste.
Present till pappa (han fyller 6 augusti men jag hitta det nu så lika bra att köpa) ;)
Rollingstones nyckelring som jag ska ge till pappa imorn :)
 
Tror inte jag har glömt något. Men förstår ni nu att jag ska leva på vatten och bröd resten av månaden? :P
 
Har annars haft en bra helg men den gick alldeles för fort!
I fredags var jag sprängtrött, var tänkt att vi skulle dricka vin då men jag orkade verkligen inte. Blev att jag körde pappa till och från Kristinehamn. la mig efter 03 så det var nästan så att jag dygnade där.
 
I lördags sov jag till halv två! :O städade sen blev det vin här hemma hos mig med blirren och Sofie :) riktigt trevligt! spelade kubb gjorde vi också! Blev att vi satt på balkongen till 02.30 ungefär.
 
Igår mådde jag bra men jävligt trött. Åkte till Örebro med mamma efter 16 för hon skulle köpa present.. men när vi kommer in så var butiken stängd därför åkte vi in idag med.
 
Nu ska jag inte göra så mkt mer.. duscha sen lägga mig i sängen och kolla på oth.
Hoppas ni har haft en bra Måndag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0