Onsdag... bara två jobbdagar kvar!

Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att gå upp 05, så är det bara. Grymt trött imorse när klockan ringde och så kommer det nog förbli tror ja ;P
 
Kul att man väl kommer hem från jobbet så försvinner solen, jag som ville sola!!
Får nog börja sola i solarium igen... det här går ju inte. Jag som var sååååå brun i Maj.. och nu är man likblek :( jäkla skit! Vart fan är sommaren egentligen!?
 
Igår var jag skit sugen på att dricka vin i helgen.. idag är jag inte lika sugen längre. Får se hur jag känner på Fredag. Man kanske ska ta och vara nykter i helgen, klarar man det? ;) haha.
 
Ska ta och fika lite nu.
Sen har jag lite att göra... men det är väl bra.. kanske jag inte somnar i soffan ;P
Vad ska man laga för mat till jobbet imorn då?? ååhh.. hatar´t!
 
Har även suttit och kollat på lite resor...
Men jag vet inte riktigt vart jag vill åka?
Kanske är bra om man vet det först :P
Men någon resa måste jag åka på  i år.. så är det bara!
 
Jag vill även till Öland, Liseberg och typ Kolmården.
Hur ska jag hinna med allt?
Öland ska nog jag och mamma åka till efter att jag har slutat jobbet i mitten på Augusti, så dit vet jag ju att jag kommer. Men Liseberg då? nån/några som vill med? :D
 
Shit nu somnar jag snart här.
 
Hedda Hedda
 
 
 
 
Dricka eller inte dricka i helgen, det är frågan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0