Lill Lördag och jag ligger redan i sängen..

Tänkte bara tala om att jag lever!
Idag har jag inte haft någon feber iaf.. men halsen gör fortfarande ont och förkyld är jag, så helt kry kan jag inte påstå att jag är. Åker hem efter jobbet och lägger mig i sängen direkt typ.. kul liv.
Men idag var jag förbi mamma en sväng iaf, brorsan är ju hemma ett tag nu, underbart! <3 Så hälsade på dom och käkade och fikade med dom. Men däckade i soffan där också en sväng, roligt sällskap ;) Brorsan tog kort på mig när jag sov också visa han mig.. tack för det ;)

Vill bara att det ska vara Fredag eftermiddag nu, så det blir helg nån gång!
Har inget planerat i helgen. Men tänkte vara nykter iaf så jag blir helt frisk!
Laddar inför nästa helg istället ;)

Nej ska väl lägga mig och kolla på oth igen då.
Kan jag få bli frisk nån gång eller!?

Just ja.. idag på apoteket så köpte jag strepsils och ipren. När jag kommer fram till kassan så säger hon: Du vet att det här är det lilla paket va? (och tar upp ipren asken) Öh jo jag vet det, annars hade jag väl inte tagit det utan tagit det stora :P Men hon tyckte väl jag såg väldigt sjuk ut och behövde det stora paketet ;) haha uj uj.

Ha det gött!

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0