Lördag it is

Denna dag har varit väldigt soft. Sov väldigt länge men jag kände att det behövdes efter natten som var, dock orkar jag inte skriva om det här.
Men iaf, vid 13.30 kommer Linnea hit och vi åker först till systemet och ica, sen åker vi och solar! gud vad skönt det är! testade igår för första gången för jag har aldrig riktigt vågat det där, men jag blev helt fast, så vi åkte idag med och solade.. helt avslappnad blir man. Så det blir att åka till veckan med och sola, har fixat solkort ;) Synd att det är så dyrt bara.
Efter solningen åkte vi hem till mig och tog en kopp kaffe och pratade massa och hade acustics musik på i bakgrunden, så underbart :) Vid 17 drog Linnea och lite efter kom Blirren så då blev det en till kopp kaffe ;) snackade massa med henne med för det var ett tag sen vi sågs. Riktigt trevligt må jag säga :)
Sen var det dags för mig att göra ordning mig för skulle gå till pappa och äta mat med honom och Yvonne, jävlar vad kallt det var att gå, usch!

Men god mat fick jag och massa prat, jättetrevligt :)
Sen kom det massa folk, fest för deras del. Fick träffa min gamla arbetskamrat Ann-Louise, hur kul som helst att se henne igen för det var ett tag sen :)
Men sen åkte jag och hämtade upp Linnea för hon behövde åka till nöjes.
och nu sitter jag hemma och har en lugn hemma kväll för mig själv... känner att jag behöver det!
Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig.

Imorn ska jag ta tag i mitt hem, det behövs kan jag lova.


Ska väl sitta uppe en liten stund till sen blir det nog sängen.

Skönt med en nykter helg måste jag tillägga :)
var ett tag sen man hade det ;) haha.

Natti Natti.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0