Kryssning

Idag sov jag till 12.40, snacka om att man var sliten efter kryssen.
Men jag känner mig fan trött idag med, det är hårt att åka på kryssning haha :P

Om ett tag ska jag ta mig en promenad till mamma och bli bjuden på plankstek.
Fasen vilken lyxig mat på en Söndag va!? :P jag klagar inte haha ;)
Sen ska jag till pappa för denna vecka kommer jag få ha hans bil, ska bli nice ;)

Ikväll måste jag plugga också som tusan :(
usch hatar´t!

Jaha.. men kanske ska berätta lite om kryssningen då.
Det har varit superkul, tror fan det var roligare denna gång än förra, och då hade jag ju ändå kul förra gången med :P
Dock har kryssningar något emot mig tror ja.. för jag dricker och dricker men blir ALDRIG FULL. Helt sjukt, blev inte full någon av dagarna :S konstigt det där, för så var det på förra kryssningen med. MEN det är jävligt tur att jag kan släppa loss och ha kul ändå utan att behöva vara full, det känns riktigt bra :D
Men nästa gång får jag väl typ köpa en spritflaska så jag blir full, för gin funkar tydligen inte :S
Jaja.. skit samma, hade ju superkul som sagt :D

På vägen dit så var det väl vi som härjade lös mest som vanligt.
och jag kom på båten utan att fastna i hundtullen den här gången ;)
Wall och Agge hade nog de fulaste dräkterna på hela båten tror ja första kvällen ;) Kan ju säga att många la märkte till dom ;)
Första natten sov jag ingenting!! var ganska så trött i Fredags då kan jag lova, var som en jävla zombie. Men gick och la mig efter att vi hade varit i Riga och somna någon timme sen var det bara på´t igen!
Missade artisterna båda dagarna... vet inte riktigt vad jag gjorde!? haha :P
Fick även en fläskläpp andra kvällen så jag börja blöda lite och kändes som jag hade en skit fet läpp :P nej jag fick inte stryk av någon... utan det var Linnea som typ butta till mig och jag lyckades då bita mig i läppen :P
Då kände jag att det var enough där, och klockan var väl typ 4 eller nåt så kunde lika gärna gå och packa och lägga mig :P

Men grymt roligt har jag haft och åker gärna en gång till :D
Måste ge ett extra stort tack till mina hyttvänner Linnea, Wall och Agge :D utan er hade det inte varit roligt!









Mer bilder finns på FB :)

Nu är det dags att göra ordning sig för att sen gå till mamma :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0