Hushållssysslor!

Jag har haft det riktigt trevligt hos Sofia idag, massa och prata ifatt om ju :)
Åkte därifrån vid 15.30, var smart och ringde mamma så hon kunde hämta upp mig direkt efter hon slutade jobbet ;) Det är ju fan spräng kallt ute!! känns som det är minus 10 men så är det typ minus 3,5? skumt det där.

Fick låna mammas bil en sväng ikväll.
Tänkte åka och sola senare.

När jag kom hem gick jag ner till tvättstugan direkt för att kolla om det var ledigt, och det var det :)
Så just nu tvättar jag. Rolig Lördags eftermiddag va!? Men vad gör man inte. Är verkligen tvungen att tvätta! Ska tvätta massa lakan och handdukar med, stentråkigt!
Disken väntar på mig också... och det är inte den lilla diskhögen heller!

Fy! Men det måste ju göras.
Och jag har ju varit i skolan varenda dag denna vecka så har ju inte haft tid, så då får det bli på en lördag.

Får se vad kvällen bjuder på ;)
Nyktert blir det iaf, vad duktig jag är :)



HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0