Hemma från Holland

Jag måste säga först och främst att det är riktigt kul att se att det är så pass många som läser min blogg varje dag fast jag inte hart uppdaterat på några dagar :)

Har haft det kanon kul i Holland med brudarna :D
Kan säga att denna resa kommer jag komma ihåg med ett ord: FEST!
Det blev öl varenda kväll... Onsdag, Torsdag, Fredag och Lördag.
har nog aldrig varit så bakis som jag var i fredags alltså.. fy fan! Eller det var iaf riktigt jävla länge sen som jag var så dålig dagen efter. 
Vi åkte ju till Amsterdam också på Fredagen.. kan säga att jag var livrädd där ett tag. Och ja.. vi gick till red light eftersom vi ville se hur det såg ut, det var inte alls som jag hade tänkt mig. Och ja.. vi såg några tjejer.. men vi var där vid 19 kanske så dom hade väl inte riktigt börjat "jobba" än. Och nej droger testa vi INTE! var inget jag ville testa heller.. fy fan vad det kunde lukta på vissa ställen alltså, helt sjukt!
För mig var allt så overkligt på något sett.. jag kunde liksom inte förstå att det verkligen är lagligt där. För dom var det inte som nånting, helt sjukt.
Vi hann även med att gå in på ett sexmusem, det var mest äckligt tyckte ja. Men ändå coolt ;P
En riktig minnesvärd resa blev det och ett stort tack till Emelie och Marie måste jag säga, ni är grymma brudar ♥

Bilder kommer komma, lägger upp två stycken här så länge :)





HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0