Helt slut

Hade en riktigt riktigt bra föreläsning idag om Aspergers Syndrom.
Det var en tjej och hennes mamma som föresläste.
Dom berättade allt och det var skit intressant, man fick veta hela hennes uppväxt och hur dom hade det hemma osv, hur det är att ha aspergers, i skolan och med familj och vänner.
Är hur glad som helst att jag var i skolan, för det hade varit väldigt synd att missa denna föreläsning.
Så nu vet man mer om Aspergers Syndrom, känns bra :)

Kom hem 15.30.
Gick direkt och handla lite, sen hem och diskade och lagade mat.
Satte igång med plugget på en gång, har skrivit ut massa och sådär.
Nu ska jag sätta mig och läsa igenom allt och stryka under det som är viktigast.

På fredag är det examination och jag är NERVÖS!!!

Men känns som om mitt huvud inte får in mer snart :/
Huvudvärken börjar komma fram också.. :(

Nej bara att försöka fortsätta.

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0