VARNING!! Fräsch bild va? Igår bada jag ba...

imag0444 (MMS)

VARNING!! Fräsch bild va? Igår bada jag badtunna och det var verkligen hur gött som helst! MEN när jag ska gå ur tunnan så var det stenhalt så jag ramlar och slår i mig som fan! Jag lyckades skära upp under stortån och under foten eller trampdynan som jag säger :P det gör så jävla ont och jag kan fan knappt gå. Pulserar gör det till och med. Ryggen har jag med ont i, känns som jag har stans blåmärke där. Och i handflatan så är jag blå med, tog väl emot mig med händerna. Så idag blir det inte så mkt gående för min del kan jag ju säga. Och vet ni vad det värsta är, jag var inte så full igår!! Men ändå lyckas jag med det här. Men kul hade ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0