Upps...

Usch NU har jag dåligt samvete kan jag lova =/
Har handlat alldeles för mycket denna månad.
För det första så hade jag jävligt dyra räkningar i Januari.. Sen har jag köpt nya jeans och en tröja.. gick på över 500 kr men som tur var så hade jag presentkort på 300 kr. Sen beställde jag ju skorna igår som kommer gå på 766 kr tror ja? och nu åkte jag iväg till HM och handlade för mkt än vad jag skulle egentligen. Skulle köpa en mascara till mamma, puder till mig och foundation till mig. Jag kom hem med det men även 3 par trosor, toffsar, ett halsband och en ring. Allt detta gick på 585 kr :O höll på att smälla av. Det är fan att smink ska vara så jäkla dyrt :/ Och ändå så fyndade jag på sminket för det var nedsatt både pudret och foundation. bara mammas mascara som inte var det och det fick jag ju ändå pengar till. så aa typ 450 kr har jag gett för mitt.

Får leva på vatten och bröd denna månad.
Eller åka hem till mamma och äta ;)
Inga rundor på krogen får det bli heller..
Har 1 vinflaska hemma som står, så kan iaf dricka den bara jag inte går ut ;) haha. Så lite fest går ju alltid bra!

Men jag vill vara klar med studierna nu och jobba och tjäna massa pengar istället!
Tänk vad mkt jag skulle kunna shoppa då!
Helt galet när man tänker efter.
Har en hyra på 2300 ungefär.. sen lite andra räkningar över det. Men skulle ju ha MASSA pengar över om jag hade ett jobb nu..

Aja... man kan ju alltid få drömma ;)

Lite synd är det om mig nu faktiskt..
Men jag får ändå skylla mig själv lite =/

Ska snart äta här  sen ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv.

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0