Tisdag kväll!

Sådär, nu har jag varit iväg och solat och jag är nu nyduschat och fräsch :)
Det var riktigt gött att sola idag faktiskt, blir nog att åka iväg nån mer dag i veckan och göra det. Synd att det ska vara så jäkla dyrt bara =/
Tycker att jag mest får färg på benen och magen.. får hoppas att det kommer mer färg i ansiktet och på armarna snart också. Ansiktet får jag bara massa fräknar, och det vill jag ju inte. Försöker täcka dom med foundation hela tiden, hatar mina fräknar!! usch.

Om en halv timme åker mamma iväg på spinning, ska faktiskt bli lite skönt och vara själv en timme :) Är ju inte van att ha mamma vid mig hela tiden ;P
Hon har även stekt pannkakor till mig, sååå gott!! Jag ÄLSKAR ju pannkakor! Äter det alldeles för sällan så därför blir jag skit glad när jag väl får det :P ska äta som en häst sen :P

På tal om ingenting så vill jag att det ska vara SOMMAR NU. Eller åtminstone vår och lite värme ute... är det för mkt begärt eller??







 




Om man ändå kunde få slippa denna torra hud och vara brun och fräsch... det skulle va nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0