Sport Söndag

En sport Söndag har detta varit.
vaknade ju med världens huvudvärk.. tog en tablett men den gick inte över. Har haft en konstig huvudvärk hela dagen och har fortfarande =/ har känt mig helt trött hela dagen med.. förstår inte.

Åkte iaf till pappa, kollade på skidor. Sverige kom trea. Sen åkte vi och handla mat. Det blev lövbiff, pommes och sås, stengott! Blev även att kolla på Hockey, Sverige vann.

Så det har varit en väldigt soft Söndag måste jag säga.
Har kollat på Sofias änglar nyss, riktigt bra. Några tårar fäller jag allt när jag ser det.

Nu kollar jag på så ska det låta sen blir det Wallander.

Hoppas ni också har haft en soft Söndag.
Jag blir bara så irriterad att jag får världens huvudvärk fast jag inte söp igår.. Kanske är lika bra att dricka vin på helgerna eftersom man ändå mår dåligt om man är nykter ;)
Får se vad som händer nästa helg :)

HEDDA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig dag stumpan!

Jag klarade inte ens av att se klart sofias änglar, det var så jobbigt. Kika i min blogg så ska du se vad jag fick för upplevlse av det här programmet. Tårarna bara spruta ju, Haha! ses i veckan. <3

2012-02-12 @ 21:36:19
URL: http://mylifeinwriting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0