Ny vecka

Jahopp, ny vecka nya möjligheter eller? Njaa.. inga nya möjligheter tror jag inte iaf.

vaknade vid 10 idag IGEN, har nog kommit in i något nu så jag vaknar vid den tiden varje dag, kvittar hur tidigt eller sent jag lägger mig.
Men jag gick inte upp ur sängen förrän vid 12 nu, har precis ätit lite och dricker te.

Ska göra ordning mig för att gå till pappa och hämta bilen sen funderar jag på att åka till ica för att handla så jag kan baka dumlekakor, blev så sugen på det :)
Kanske åka iväg och sola senare?
Måste ju lämna in massa böcker på bibblan med.. tråkigt!!! Tur att man har bil ;)
Skulle behöva tvätta också.. får kika i tvättstugan om det är ledigt kanske.

Imorn är det ett stort beslut som jag ska ta.. är lite nervös och rädd =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0