Mys Lördag

Seg Lördag..
Vaknade 11 men gick inte upp förrän 12.
Fick sms av Sofie och hon frågade om jag hade lust att följa med henne till tandläkaren för moraliskt stöd, visst kunde jag det snäll som jag är ;) Kändes så bra att sitta brevid denna gång än i den där läskiga stolen ;P Inga hål hade hon heller, bra där :D

När vi var klara på stan ringde pappa och frågade om jag ville ha kinamat, bjuder ju så varför inte liksom? Så jag åker hem en stund och sen ringer och beställer mat.
Stengott var det :D Kollade lite på Manc. U - Liverpool och Liverpool förlorade tyvärr :( Då blev jag ledsen och åkte och solade istället :P

Nu sitter jag här i soffan och ska hoppa in i duschen, sen kommer Therre och hämtar upp mig vid 18 och då ska vi åka och handla inför ikväll :) Vi ska laga mat, kolla på melodifestivalen och prata massor :)

En riktig mysLördag helt enkelt :)



PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0