Måndag kväll

Lite har jag allt fått gjort idag :)
Den stora diskhögen är borta, bytt krukor i köksfönstret och har även nya blommor där :P Jag har dammsugit. Hängt in tvätt, åkt till Ö&b, åkt till mammas jobb och hämtat matlåda, solat, ätit.
Nu tänkte jag bädda rent sen hoppa in i duschen för att sedan sätta mig framför tvn :) eller ja.. förut var alla kanalerna borta :S Så har vänner på just nu, får se om dom har kommit tillbaka annars blir det lite träligt. Jag vill ju se familjen annorlunda ikväll så kanalerna måste ha kommit tillbaka helt enkelt ;P

Imorn vid lunch så kommer Murra, Elsa och Blirren hit :)
Så jag bakar en kladdkaka imorn istället tänkte jag :)
Ska bli trevligt att få lite besök!

Ha en trevlig kväll alla vänner :)

PÖSS



Jag och Marie i Holland :) kortet är taget av Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0