Måndag it is!

God morgon God morgon!

Sitter i soffan med en kopp te, har ätit äggröra och en macka nyss, riktigt gött!
Idag blir det att hålla sig inomhus för min del... glömde ta ögonsalvan igår så idag mår inte ögonen bra. Är röd i ögonen och är lite svullen, så vill inte visa mig bland folk precis.
Har tagit ögonsalvan nu iaf, så får hoppas att det blir bättre snart. Jäkligt störande det där. Tydligen får jag ögoninflammation när jag har varit sjuk (förkyld), vilket är väldigt vanligt enligt dom på vårdcentralen.

Måste ta tag i den där förbannade disken också. Ibland önskar jag att jag hade en diskmaskin.
Borde även dammsuga.
Måste plugga också.. fy tusan. Inge sugen på nånting av det.
Men måste man så måste man.

Hoppas ni får en roligare Måndag än vad jag har ;)



Älskade Zelda, saknar henne <3
Tänk att ett djur kan betyda så mkt för en <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0