Lördag Morgon

vad blire?
Var ju uppe stensent inatt.. men ändå vaknar jag 10.20 idag!? Jag trodde jag skulle sova till typ 12? :P
Jag kommer ju vara helt slut under denna dag.
Men iofs så har jag absolut ingenting planerat så jag kommer nog inte ge mig ut något, vill nog inte gå ut heller :P tråkväder ute :(

Men iaf, filmen som jag kolla på inatt heter: En kvinnas hämnd (tror ja) :P Den är riktigt bra faktiskt. Har sett den förut så jag somnade strax efter 03 inatt tror ja.. såg aldrig klart den.

Nu blir det te, mackor och ägg :) Mums!

Vad har denna Lördag att bjuda på?
Är det någon som har förslag så tala gärna om det, har ju som sagt inget planerat idag ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0