Lördag it is!

God Morgon :)
vaknade idag med 09.30... sjukt det där.
Har sovit dåligt inatt, vaknade vid 4 och hade stenont i halsen!! fick gå upp och ta en ipren på det, sen vakna jag igen vid 6.. men somna om lika fort igen.
Har ont på ena sidan av halsen bara.. cp hals!

Jaja..
En riktigt trevlig kväll igår hade jag med brudarna :D
Dock gick det väl mindre bra i spelen för min del... vann 1 gång av typ 100 kändes det som ;) Men kul var det och jag spårade inte ur och kastade nånting ;) Så det så :P Jag skötte mig!

Vad har denna dag att erbjuda då?
hmm..
Det är ju fotbollscup i Degerfors.. blev lite sugen på att åka in och kolla. Fotbollskillar är ju alltid nice att titta på ;) Men tyvärr så vet jag ingen som vill följa med och kolla.. är inte så många av mina vänner som är så fotbollsintresserade ;P

hmm..
Så denna dag kan bli intressant, vad kommer hända? :P
Fast nu fick jag ett sms av Marie, hon skrev att hon kunde följa med, så blir nog lite fotbollstittande iaf :D
Wiiieee :D
Måste göra ordning mig nu, sitter ju i sovtröjan än ;P

Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0