Konstig känsla

Sådär ja.. Nu har jag solat.
MEN jag blir lite trött för jag får ju bara MASSA fräknar i ansiktet... inte brun. Jag vill ju bli brun och inte ha massa fräknar. Jag hatar verkligen mina fräknar. Lite fräknar är väl okej, men såhär många som jag har är inte okej. Vill ju inte gå med massa foundation varje dag, men för att dölja dom så måste jag ju det :/ Hur ska jag göra för att inte få massa fräknar och bli brun?! går väl inte göra nånting antar ja :S
Blir så ledsen att det aldrig kan vara bra någon gång och att jag får som jag vill :(

Ska pyssla om mig själv nu och duscha länge och raka benen :)
Sen ska jag äta ost och broccoli soppa med gott bröd till :) mumsigt värre.
Ska även fylla i det där pappret tills imorn också.. orkar inte tänka men får väl försöka.

Jag har även en konstig känsla i magen.
En dålig känsla..
Antingen är det magsjukan som är på G, eller så är det nån annan känsla.. att jag typ är orolig för något? stressad? aa nåntíng är det. Om det är magsjukan så lär väl det märkas ganska snart hehe ;)

Jag vill ha helg NU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud jenny... gnäller du över fräknar..? För det första ser det helt normalt ut på en som är rödhårig, o för det andra så är det ju charmigt. Ge dig nu, inget att göra nåt åt direkt.

2012-02-09 @ 19:28:46
Postat av: jenny

Haha vem är det ifrån? :P självklart vet jag att det ser okej ut för en som är rödhårig, det jag klagar på är att det har kommit för mkt nu när jag solar, och det är det jag inte gillar.

2012-02-09 @ 22:04:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0