Kapten Röd

Linnea har nyss varit här och vi har lyssnat på massa Kapten Röd och försökt hängt med i texterna.. gick väl sådär :P

Nu ska jag väl försöka komma igång med städningen också..
vi ska tydligen vara här och förkröka ikväll innan vi drar till kupolen.
Så lite snyggt måste det ju ändå vara här.
MEN är inte så taggad för att städa när jag har världens mensvärk :/ hatar det!!
Har tagit en ipren och sitter med rispåsen just nu, men hjälper ju fan inte!
Ibland hatar jag att vara tjej alltså. Jag blir så trött.

Bekymrad över vad jag ska ha på mig ikväll också. Det är ju så förbannat kallt ute med.

Det går bra nu känner ja... det går bra nu.

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0