Höstdag =/

Shit, det är som en höstdag ute =/
Man blir ju deprimerad av det här.
Dyng mörkt inomhus är det också... lika bra att gå och lägga sig typ.. känns som det iaf.

Idag gick jag upp 8.30, herregud vad man hinner med saker när man går upp tidigt.
Vid 09.30 så gick jag till min vän Sofia, när jag nästan är framme hos henne så kommer jag på att jag har glömt att ta med dumlekakorna som jag lovade att jag skulle ta med! Orkade jag vända.. NEJ! Var ju nästan framme och dyng halt och kallt ute, så det orkade jag inte :P Så synd, men förhoppningsvis så ses vi på Lördag och då ska jag ta med några ;)

Har gjort lite nytta idag faktiskt.
Men är fortfarande jäkligt nervös.. hur ska det gå med allt? =/
Vill inte skriva ut det här än vad det är jag håller på med.. men snart så. Men det är vissa jag vill prata med innan det kommer ut här på bloggen.

Nu ska jag äta, sen lägga mig i soffan en sväng.
Behöver städa och diska också.. kanske gör det senare när jag har vaknat upp i soffan.

Ha det så bra i höstvädret hörrni ;)

HEDDA HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0