Härlig Söndag :)

Sånna här Söndagar borde man ha oftare :)
Inte bakis och få umgås med sina vänner, kan det bli en bättre Söndag? nej jag tror fan inte det.

Har nu kommit hem från Som hemma.
Grymt trevligt och vi har pratat om allt mellan himmel och jord :)
Elsa var glad idag med, lite gnäll nån gång där men det gick över :)
Och clubtoasten smakade hur bra som helst!! åt upp allting, tallriken såg nästan slickad ut efteråt haha :P
GÖTT som tusan var det!

Nu sitter jag i soffan med rispåsen på magen igen..
Denna förbannade mensvärk.. borde väl för tusan ge sig snart!? :O
Jag blir sååå trött.
Rispåsen som jag fick av Linnea i present är nog det bästa jag har fått tror ja ;P haha.

Ska börja packa om en stund, duscha och diska för ikväll flyttar jag hem till mamma i en vecka.
VFU börjar imorn, är lite nervös konstigt nog :S vet ju att jag inte borde vara det.. och jag vet att jag kommer sova dåligt inatt så imorn kommer jag vara trött!



Mumsigt!


HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0