Handboll och pådrag!

Kom hem för en liten stund sen.
Sitter med en kopp te och äter lite choklad, stengott!

Jag, Sofie, Erikas syster, Erikas mamma, Erikas mormor och Erikas låtsas pappa har varit iväg och kollat på Erika när hon spela handboll mot Kristinehamn. Jag trodde det var jag och Erikas morsa som skulle kolla men vi blev några fler ;P

Men iaf, när Erikas mamma kommer och hämtar upp oss så säger hon att Erikas bil har pajat (vilket vi såg på fb) och att två stycken har krockat också. Helt galet, hennes bil hade pajat mitt ute i ingenstans där dom kör som galningar! som tur var så gick det bra :) Men varför händer detta dig Erika? :P det är bara dig detta händer för och konstigt nog blir man inte förvånad? :P hmm.. dags att skrota den där golfen nu. Det är enough där :P Så efter matchen skulle Erika och Stefan bogsera hem bilen, så dom är väl hemma 12 inatt då? :P

Iaf, Matchen var rolig att titta på. Dock förlora Storfors med 18-20 kanske? Riktigt synd! Men bra spelat var det iaf :) Blev lite väl irriterande i slutet där, dom som hejade på Kristinehamn tog upp en soptunna och slog på och dom applåderade, så det blev nog Storforsarna störda på. Tycker sånt där är lite fult gjort faktiskt men men. Bra spelat ändå av Storforsarna!

Sen skickar mamma när jag sitter och kollar på matchen och säger att det är värsta pådraget på Solgatan precis vid mamma där hon bor. Massa poliser! Så det ska bli intressant och läsa om imorn i tidningen. Mamma sa att dom stod och pekade och härjade, typ som att dom leta efter någon? Jag blir sååå nyfiken när det händer nåt sånt här :P

Nej ska läsa lite bloggar nu sen går jag nog och lägger mig.

Och han som skulle höra av sig idag om bötern har inte gjort det heller, förvånad? NEJ.

Natti Natti :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0