Gött med Fredag!

Gött med Fredag, äntligen :)
Men vaknar med världens mensvärk.. det är ju mindre roligt =/ Ibland hatar jag att vara tjej alltså!! blää..
Tog en ipren och sen la jag mig i sängen igen, efter ett tag så gick det över :)
Sofie frågade om vi skulle äta frukost ihop.
Så när jag hade slängt i två maskiner tvätt så gick jag upp till henne.
Blev en rejäl frukost med toast, yoghurt och musli, te och ägg. stengott!

Håller på och tvättar för fullt just nu.
Ska snart gå ner igen...
Sen ska jag diska också.. stentråkigt.
Dra av lite med snabeldraken ska jag nog göra med.
Iväg och sola med Sofie och till Öob.
Måste mejla lite också till folk.
Sen äta med Sofie, sen göra ordning sig för kvällen.

Ikväll ska nämligen Blirren och murra komma till Sofie, vi ska dricka vin och spela spel :)
Ska bli himla trevligt :D
Ska bli kul med och se hur det kommer gå för Murra, hon har ju inte druckit så mkt sen hon fick Elsa ;) Kameran ska jag ladda haha :P

Så det blir nog en riktigt bra Fredag detta :D

Nej tvätten skriker på mig ;)

HEDDA

Denna bild är från i veckan, Sofie trodde hon hade köpt likadant bröd som innan... men NEJ, det blev visst morotsbröd den här gången ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

:) inga bilder här

2012-02-24 @ 23:15:33
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0