Fredagsmys

Min vanliga tur som vanligt.
Fick fel ögonsalva... fick den som inte fungerade på mig förra gången.
Jag blir sååååå trött!
MEN mamma sa att jag skulle testa med denna iaf, för förra gången hade ögoninflammationen gått mkt längre än nu och var mkt värre så det kanske inte hjälpte pga det. Så vi får väl se hur den fungerar nu då helt enkelt.
Men om jag har min vanliga tur så kommer jag säkert få ringa till vårdcentralen nästa vecka och få en annan salva....

Negativ? jo lite sådär kanske.
Men det är lite mkt nu i min skalle så då blir det så.

Ska värna ost och broccolisoppan nu, blev inget ätande igår eftersom jag mådde så jäkla illa.
Men idag är magen bättre :) konstigt det där..

Sen ska jag ha en mysig fredagskväll resten av kvällen.
Köra pappa kanske till krogen? annars bara mysa. Så får det bli.

Hoppas ni har en bra Fredag där ute :)

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Murra

Åh, mitt älskade! Jag dog precis lite grann <3

Hoppas det löser sig också, det du funderar på..

2012-02-10 @ 21:30:54
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: jenny

Världens bästa hund, det kommer hon alltid vara för mig <3 mm just nu är jag så förvirrad på allting :(

2012-02-11 @ 00:53:28
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0