Förvirrad

Då var sista dagen på praktiken slut.
Blandade känslor måste jag säga.

Väntar på att mamma ska komma hem nu från jobbet.
Måste till apoteket.
Ringde vårdcentralen förut för mina ögon.
Detta fick jag till svar: "Ja det låter ju som att det är ögoninflammation som du har, men avvakta". Jag hatar det där avvakta.. vafan jag vet ju att det är ögoninflammation och det visste ju dom med. Men då får jag massa förslag som jag kan göra så att det går över och det ska gå över inom en vecka ungefär. aa jag fick väl det här typ i förrgår, så visst det har inte gått en vecka.. men jag gör ju allt som dom säger men hjälper ju fan inte!
Men jag sa till henne i telefon att den ögonsalvan jag fick förra gången hjälpte, och då hade jag tydligen att jag kunde hämta ut den två gånger, så jag har en gång kvar att hämta. aa det var ju mer än vad jag visste. Så ska hämta den på en gång nu när mamma kommer hem. Varför gå och ha jobbiga ögon i onödan liksom!?

På tal om annat så är jag jäkligt förvirrad på allting just nu känns det som.
Mår inte bra pga det.
Vet verkligen inte hur jag ska göra =/ Och jag blir så less på det här :(

Kan man inte få vara ett litet barn igen och bara slippa alla bekymmer?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0