Ännu ett par..

Jahopp, hitta ännu ett par skor!



Vad tycker ni om dom då?

Jag blir tokig snart!
Får sånna beslutsångest.. skulle aldrig ha gått in på deras hemsida ;P
Jag gick även in på Gina tricots sida.. hitta ett par skit snygga jeans som jag vill ha! 599 kostar dom, men dom vill jag testa i butik så dom kommer jag vänta med tills jag åker till Marieberg nästa gång. Men grymt snygga är dom, men man vet ju iofs inte hur dom ser ut på ;P

Men alla tips är väldigt välkomna om skorna! :)

Nu har jag diskat, packat och duschat.
Ska packa ner datorn också sen åker jag till mamma och äter tacos även idag :P
Det är jäkligt tur att man tycker det är så gott så att det är okej att äta det två gånger i rad ;)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0