Alla hjärtans dag <3

Idag är det ju inte en vanlig dag.. idag är det ju alla hjärtans dag.
En dag som jag aldrig riktigt har gillat faktiskt.
Tycker det är lite väl överdrivet.
Men jag ska inte klaga mer på det.. för vissa kanske älskar denna dag som läser min blogg? Så jag behöver nog inte uttala mig mer :P

Men iaf..
På något sätt tänker jag lite extra på mina nära och kära idag ♥
Jag tycker inte man behöver ha en flickvän/pojkvän för att tex ge eller säga något till någon idag. Varför inte säga något fint till sina föräldrar eller syskon? ge något till sin/sina bästa vänner? :)

Jag är iaf otroligt tacksam att jag har mina fina vänner ♥
Utan dom skulle jag absolut inte klara mig.
Och min familj är också helt underbar, en "dårfamilj" har det ju alltid varit och kommer alltid att vara, men jag älskar dom ändå ;) ♥

Ta väl hand om era nära och kära på denna dag, säg något fint vettja eller ge en kram :) Tror nog att vad som helst uppskattas :)







Några av mina älskade vänner, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0