2012-02-22

Jäklar vad gött det var att sova på soffan en stund, som tur var hade jag satt på ljudlöst och inte ens vibrator på. För när jag kollade på telefonen när jag vaknade så hade pappa ringt 2 gånger. JÄMT när jag bestämmer mig för att vila under dagen så är det alltid någon som ringer eller skickar sms så jag blir störd :P Men nu har jag lärt mig att stänga av ljudet helt ;)

Har faktiskt diskat och plockat lite här nu :)
Så just nu sitter jag med tända ljus och väntar på att jag ska bli hungrig så jag kan laga mat ;P Men det verkar dröja ett tag innan jag blir det.

Ikväll kommer Linnea hit :D
Det ska verkligen bli kul för vi har inte setts på hur länge som helst, och det är INTE likt oss kan jag lova er! Så vi har en hel del att prata om.

Så just nu är det bara att vänta på att hon ska komma och att jag ska bli hungrig :P

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0