Pyssel

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag :P
Skulle ju egentligen ta en promenad efter frukosten men pappa ringde mig och behövde hjälp med en sak. Så direkt efter frukosten så åkte jag till honom.
När jag hade hjälpt honom så åkte jag till ica och handlade, sen hem till mamma och hämtade mitt vin sen iväg och solade, dyng gött :)
 
Har suttit och gjort klart mitt pyssel med :)
Sen lagade jag mat och har precis ätit upp så NU ska jag byta om och ta mig en PW :)
 
Sen är det bara att duscha och göra sig i ordning för festligheterna som är ikväll, as trevligt tror jag det kommer bli :) Ska dricka vin och käka räkor och massa gött hemma hos Viktoria med massa brudar :) <3
 
Här kommer lite bilder på mitt pyssel som jag har hållt på med.. har resealbum.. fick åka igår och köpa ett nytt album för det ena är fullt nu.
Men nu måste jag resa mer ;)
 
 
 
 
 
 
Att det kan vara såååå kul att pyssla med kort ;)
 
Nej PW nu.
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0