Mysig Söndag med bästa vän <3

En riktigt bra Söndag har detta varit.
Åkte till Noramarken med Linnea och strosa runt där.. har aldrig varit där och jag tyckte det var riktigt mysigt :) en bra marken helt enkelt, dit ska jag mer gånger. Dock ösregna det och ingen av oss hade någon jacka, så vi blev dyng sura och kalla. Men men....
När vi skulle åka hemåt så lyckades Linnea få ett hål i sin tröja som hon älskar.
Snäll som jag är så fråga jag henne om hon ville åka till marieberg och se om den finns kvar i butiken.. vilket vi gjorde också. Dock fanns den inte =/ MEN hon tröst shoppade massa annat kan jag lova.
 
Jag hittade underkläder till mig själv :P
hittade en jacka också men tyckte den var lite för dyr så det blev inget med de.. jag får leta vidare.
 
Nu blir det mat med Linnea och sen en PW och solning. Bra dag helt enkelt :)
 
PÖSS
 

Kommentarer
Postat av: sofie

haha nääääää såå har du köpt en likadan bh som jaaaag haaaaar......! =P

2012-08-26 @ 21:42:34
Postat av: jenny

Jaså har du också en sån? :)

2012-08-26 @ 23:30:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha Jaa :P köpte ju en sån på Gina för ett bra tag sen, tror det va du och jag som va på marieberg då. :) Och din mamma, då när ni köpte studentpresent till Linnea.

2012-08-27 @ 13:19:21
Postat av: Jenny

Aha okej.. men min är köpt på HM :P så precis lika kan dom inte va ;)

2012-08-27 @ 16:08:34
URL: http://jennysjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0