Just nu på Öland

Sitter just nu på Öland hos min moster helt själv.
Mamma och moster åkte till stranden för ett tag sen.. dock blåser det och solen tittar bara fram då och då så jag bestämde mig för att stanna hemma. MEN jag tycker det är såååå skönt! Ibland är det riktigt gött att vara själv.
 
Var till Borgholm igår och tog några bärs med kusinen, riktigt trevligt och det var skönt att komma ifrån lite och prata med henne :) Så jäkla skönt att vi står varandra så nära fast vi bara ses 2 gånger om året ungefär.
 
Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog för några helger sen när jag var hemma hos Sofia och festade:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en sjukt bra kväll med fina tjejer :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0