Gött med Lördag :)

God morgon sunshines ;)
Vaknade 10.30 idag.. men kände mig stentrött så gick inte upp förrän lite före 12.
Har ätit frukost här nu så ska väl göra ordning mig för att åka till stan en sväng.
 
Det blev en trevlig kväll igår.
Åt som en jävla häst gjorde ja, stengott var de.
Satt ute nästan hela kvällen och snackade och hade trevligt.
Vi gav även Cattes present :P
Vi har köpt fallskärmshoppning åt henne ;D
Så nu är det MIN tur att sitta och bara kolla på :P
Hon ska hoppa nästa Söndag på samma ställe som jag gjorde, coolt om hon skulle få samma kille också som hoppar med henne :P
Jaja.. det ska bli kul och se iaf.
Därför skjuts Öland upp en dag... var ju meningen att vi skulle åka dit på Söndagen.. men nu åker vi nästa Måndag istället.
 
Ikväll blir det fest :D
TAGGA!!!
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0