Bra och en dålig dag

Helt sjukt vad trött jag har varit idag.
Åkte in till ikea med mamma, gick och gäspade hela tiden tror ja, roligt sällskap ;) haha. Nejdå :) Köpte ljus (såklart) assietter (stavning?), galgar, diskborste (grön såklart) och så fick jag ett skärbräde av mamma som var lite annorlunda :P
 
När vi kom hem så hjälpte jag mamma med att sätta ihop en hylla i garaget.
Sen åkte jag hem.. la mig i soffan på en gång och somnade till dirr. Har världens huvudvärk med. dricker vatten som en jävla idiot och har legat i soffan sen 16.. helt sjukt.
 
Blir en tidig kväll ikväll...
Så idag har det inte blivit någon promenad för min del, jag som har varit duktig och gått varje dag =/ Men inte så kul och gå promenad med världens huvudvärk :(
 
Är lite bekymrad över imorn med när jag ska till frisören.
Funderar såååå mkt hur jag ska klippa mig.
Jag vill ju ändå behålla längden men hon kommer säkert få ta en bra bit för mitt hår är så slitet :/
Men jag vill ändå göra något nytt.
 
Men vad tror ni om denna frisyr:
 
 
Och denna hårfärg:
 
 
Vad tycker ni?
Imorn är det ju dags så måste ha snabba råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0