Alla dagar kan inte vara bra...

Detta är ingen bra dag...
Vill bara att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig så det blir en ny dag.
Inte nog med det så åskar det just nu och jag som är livrädd för åskan!! och själv är man med... yeah!
 
aja..
Har iaf rört på fläsket och det blev 7 km.
Sen åkte jag och sola.
Funderar på att ta en kvällspromenad sen... inte lika varmt ute då och inte massa folk ute.
Skönt att röra på sig känner ja nu.. heja heja.
jag vill gå ner i vikt.. så är det.
 
 
 
 
 
Dyng röd och svettig blev ja.. men det är väl så det ska va?
 
Nu duscha innan åskan blir värre om den nu blir det.
Sen ska jag diska, diskhögen blir ju bara värre annars så lika bra att få det gjort.
 
Hedda hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0