2012-08-30

Sitter just nu på work for you igen.
Känner mig inte helt kry idag heller.. =/ Jäkla skit alltså.
Blir att lägga sig en stund innan man ska till frissan sen.
Har inte lust att bli sjuk nu!!
 
Jag har iaf kommit på vad jag vill göra nu.. ett litet mål kan man säga.
Jag vill försöka hitta något jobb i Örebro, jobba ett tag för att sedan kunna flytta in dit.
Då är det ändå nära hem till Karlskoga men ändå så mycket mer möjligheter i Örebro.
Låter inte det bra?
Men måste ju hitta ett jobb först som sagt..
Funderar på att åka in till Örebro någon dag nästa vecka och lämna mitt CV och personliga brev till massa butiker.
 
Kul att jag har ett litet mål här i livet iaf... haha ;)
 
Dricker lite kaffe just nu och vill bara hem och lägga mig.
Vet inte riktigt vad jag ska göra mer... kan inte göra så mycket mer idag.
 
Skriver sen efter att jag har varit hos frisören :) blir kanske nån bild om jag är nöjd med håret ;)
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0