Tvättdag

Hallå där!
Håller på och tvättar för fullt.
SPRÄNGmkt tvätt har jag... två maskiner med mörk tvätt bara... har aldrig hänt förut. Har alltid kunnat tagit en maskin mörk tvätt och en vit samtidigt.. men inte idag inte.. nää. Har massa lakan och handdukar och tvätta med. Så idag kommer jag få tvätta tills kvällen.. kul kul.

Fick telefonsamtal från pappa för en stund sen.
Jag blev superglad, på Fredag ska vi in till Örebro.. mer säger jag inte utan säger det på fredag istället ;) Men glad blev jag ;D
Så nu längtat jag till Fredag lite extra mkt ;)
Det är ju sexparty då med ;)

Var inne nyss på HM hemsida.... och det var ju inte alls bra.
Jag hittade MASSA som jag vill ha. Både kläder och accessoarer!! jäkla skit.
Ska till stan imorn så ska nog kika in på HM då lite ;) har ju trots allt rabatt checkar ;)

Nej nu måste jag springa ner till tvättstugan.

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0