Sprängtrött!!

Herregud vad TRÖTT jag är, det är ju helt sjukt!
Om jag ska vara ärlig så funderar jag på att göra ordning mig för att lägga mig i sängen och kolla på tv. Jag ska självklart inte sova nu, ska ju se bb sen klockan 21, men man får väl ligga i sängen och kolla på det? :P
Det är ju helt galet att man kan bli såhär trött alltså, ögonen står nog i kors snart ;P
Det är ju slut 22.30 och då är det perfekt att slå på vänner och kolla på några avsnitt innan man somnar, helt skönt.
Är helt rädd att jag ska sova stenlänge imorn eftersom jag har sovit dåligt och lite dom här nätterna. Kanske borde ställa klockan? :P det är nog lika bra hahaha ;)

Imorn har jag ett litet ärende att göra, sen kanske jag skulle följa med Linnea till Örebro. Får se hur jag känner imorn för det. Annars vettetusan vad jag ska hitta på imorn.
Längtar redan till nästa helg, eller iaf valborg, hoppas att många festar då och kan festa då. Då ska jag fan ha riktigt KUL!! alltså verkligen en sån där super dunderfest som ALLA har roligt på ;P
Typ som förra året: 11-11-11, Bättre kväll får man nog leta efter ;) hahaha. En sån rolig kväll vill jag göra om igen.

Nej nu vet jag fan inte vad jag surrar om, bara skriver.. haha
herregud.
Jag behöver nog sova ;P

Sängen väntar..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0