Söndag, det säger väl allt?

Dessa söndagar.. usch vad dom är tråkiga.
Är helt seg idag.. jag som la mig i hyfsad bra tid igår?
Nej men som sagt.. fast man inte super så får man sota för det ändå.

Idag snackade jag och pappa om att städa volvon.. men han har inte hört av sig än och jag måste erkänna att jag inte har sån lust med det ;P
Sitter och dricker te i soffan och bara slappar :)
"Nattsärken" är fortfarande på ;)
Jag borde egentligen diska.. har ju massa vinglas sen i fredags som står.. men jag orkar ärligt talat inte just nu.
Blä för Söndagar!
Då vill jag hellre sitta kvar här i soffan och dricka massa te idag ;)

Får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda :)

Jag sökte på lite bilder och så för ett tag sen. Och då hittade jag denna och jag tycker den är så himla fin:



Jag bara älskar den! :)

Ha en bra Söndag nu, slappa ordentligt ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0