Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina underbara vän Linnea ♥
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skickade ett mejl.
Det sista du sa högt: Hejdå.
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit idag: te och ramlösa
Vad var det senaste du åt: Glass med hemmagjord chokladsås.
Vad var det senaste du köpte: oj, massor för jag var och storhandlade idag.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och mörkt.
Godaste glassmaken: Svårt, vanilj, choklad och melon är gött.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm... ja kanske. Dock har jag ju inte varit med om det :P
Sover du tungt: Nää, är väldigt lättväckt.
Drömmer du mardrömmar: Nej det är inte så ofta faktiskt.
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb just nu :(
Favoritklädsel: svårt men oftast kör jag på några jeans och nån tunika. Men mjukisar är ju riktigt härligt att gå i med någon pösig tröja ;P
Favoritlåt just nu: Somebody that I just to know med Gotye.
Vad ser du om du tittar till höger: Min soffa 
Vad gör dig glad just nu: Att våren börjar komma och mina fina vänner förstås.
Vad ska du göra härnäst: Kolla på vänner och sen försöka sova.
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Lite trött
Favoritgodis: choklad.
Kläder just nu: Sovtröja och shorts.
Sommarplaner: Har inga planer just nu. Kanske Öland sen vill jag utomlands med.
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart.
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.
Är du kittlig: Ja, som fan!
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Skytten
Äckligaste insekten: Spindlar och alla äckliga småkryp.
Längtar du mest efter just nu: Sommaren helt klart!!!


I brist på annat liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0