Kvällskvisten

Tidigare idag så tänkte jag att idag är verkligen en "slappardag", så tänkte lägga mig i soffan med en kopp te och kolla på film.
Men så blev det inte riktigt.
utan iställt dunkade jag på musik och började diska och plocka i köket.
Gjorde rent handfatet också i badrummet.
Plockade lite i vardagsrummet.
Sen gjorde jag mat och sen var det dags för promenad med Linnea.
vi gick nästan 6 km i regnet.
Sen åkte vi runt lite i bilen och lyssnade på musik innan vi drog och solade. Jäkligt gött var det men väldigt varmt :P
sen var det bara hem och duscha och raka benen för sen var det dags för desperate :D
Det tog precis slut nu.. så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska väl vara uppe en liten stund till tills jag går och lägger mig och kollar på solsidan :)

Imorn är en tvätt och städdag för min del.
Kanske hinner med en promenad också?

Sov så gott sen alla :)

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0