Ikea

Idag blev det Ikea med min vän Sofia :)
Men först åkte vi till apoteket och jag fick ögondroppar och jag köpte även mer allergitabletter, så nu jäklar hoppas jag ögonen blir bra! :)

Jag handlade mest ljus på Ikea, och två ramar :)
Vi var även inne på marieberg för Sofia ville till hemtex och jag till lagerhaus.
När vi kom hem igen så följde jag med Sofia hem och tog en kopp kaffe och pratade lite :)

Har pratat i telefon nu med Linnea i evigheter känns det som.
Lite senare kommer hon hit, vi ska nog hyra film.
Jag ska även köra pappa ikväll också .
Så det blev ingen fest ikväll för min del, men har inte varit sugen alls idag. vädret är skit och jag kan ju inte sminka mig pga ögonen, kul att gå ut osminkad liksom? ;P nej då är det bättre jag håller mig inne och försöker få ögonen bli bra till valborg :)

Nu ringde precis pappa, så ska snart åka hem till han.

Ha en bra Fredag hörrni :)

PÖSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0