Där gick det en propp

Shit vad rädd jag blev nyss, hjärtat hoppa till lite grann där tror ja ;P
Jag kom precis hem från mamma, tog mig en ipren sen gick jag och satte på tvn och därefter lampan i fönstet. När jag gör det så smäller det till som fan!! lampan går sönder och tvn dör! jävlar i helvete vad rädd jag blev, för jag har aldrig varit med om att när en lampa går sönder så smäller det till. det luktade bränt också.. usch helt rädd blev jag ;P det gick tydligen en propp eftersom tvn dog med. Men det ordnade jag snabbt. Ska kolla om jag har någon glödlampa att byta med.. men just nu orkar jag inte.

Som sagt, fick ta mig en ipren nyss, huvudet känns tungt. Känner mig inte riktigt i form :(
Så nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa.
Får bli en tidig kväll ikväll.
Vad trött jag blir, vill inte bli sjuk :(
Svullnaden har inte gått över än heller :(

Jäkla skit dag!

Hoppas ni alla andra mår bra iaf :)

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0