2012-04-26

Jahopp, fram och tillbaka men nu har fattat ett beslut att det är allergin jag känner av och ingen förkyldning!
för svullnaden sitter i och det kliar lite grann i ögonen och runt om, och när jag har tagit en allergitablett så går förkyldningen över, så det måste vara allergin.

Ska nog dra ner till apoteket och fråga om det finns något för ögonen, såhär kan jag ju inte gå hela våren pga allergin, nej nej det går aldrig.

Har varit och hämtat allas grejer från husmusen idag.
Så nu är det bara att komma och hämta hos mig :D
Jag fick ju 500 kr att handla för också, det var inte så lätt att bestämma sig men tillslut så ;)
vad roligt, jag gillar sånt här :D haha

Har varit och hos Linnea och hälsat på också, strömmen var där med :) så vi har bara suttit och snackat.

tror Linnea skulle komma hit lite senare, hon behöver plugga och hon får inget gjort hemma så hon vill sitta här. Får se vad jag ska hitta på då ;P glo på film eller nåt.

Men nu tänkte jag diska och laga mat.
Undra vad jag ska laga bara :S
hmm...
hatar att laga mat till mig själv. får bli något enkelt tror ja.


PÖSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0