2012-04-23

God morgon!
Idag vaknade jag 8.30 och hade världens huvudvärk.. verkligen en sån där tung huvudvärk. satte på tvn och kollade lite på vakna med the voice, funderade först att gå upp men låg kvar i sängen och somnade om ungefär från 9.30 till 10.30, när jag vaknade då så hade jag fortfarande kvar huvudvärken och har det fortfarande.
Känns som det ligger 1 ton sten i huvudet på mig.. helt jobbigt!
Hoppas verkligen det går över snart.

Har ätit frukost nu, men ska ta en kopp kaffe till.
Sen ska jag gå in på banken och kolla vilka det är som har fört över pengar till mig ;) Snart brudar kan jag gå till husmusen och hämta era saker ;) håll ut! ;)

Sen ska jag greja med lite papper och åka på ett ärende, och efter det ska jag nog följa med Linnea till Örebro.
Så ser min dag ut på ett ungefär ;P
Ska kolla lite på jobb också tror ja..

Någon som har något tips på jobb så säg gärna till :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0