2012-04-09

Ny dag nya möjligheter :)

helt sjukt, när jag vaknade så kollade jag på klockan och då står den på 10.42! jag har vaknat exakt den tiden 3 dagar i rad nu, det är sjukt! Ska snart hoppa in i duschen tänkte ja och dunka på musik :)

Idag ska jag gå till Sofia och snacka massa skit och dricka kaffe ;P
Sen ska vi iväg och kolla på GIF, hoppas brorsan ska vara med på matchen :) ska höra med honom sen.

Så ser min dag ut ;P
Kommer nog inte bli så mkt mer.. matchen börjar ju 16 så när den är slut så är det ju kvällen och då är det dags att åka hem och laga någon mat och bara slappa.

Nej duschen väntar,

hedda hedda

Lägger in en bild på fisen här bara för att :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0