1 April

Idag är det ju 1 april.
Jag tänker INTE låta någon lura mig, så det så!!
ska inte gå på nåt som nån säger till mig idag.

Förövrigt så var det en trevlig kväll igår med Linnea och Emelie :)
Åkte på nån fest, dansade loss där ;P
Sen körde jag dom två till Gastro och så hämtade jag upp sofie o c/o och körde dom till harrys. Efter det gick jag in en sväng på Gastro, hälsade på Marie som jobbade :) Sen drog vi till red brick men det var så mkt folk där och ingen som man kände så vi drog igen. lämnade och hämtade upp mer folk, åkte till dfs bland annat.
Kom hem i hyfsad tid ändå, typ vid 3.30.
Så en bra kväll helt enkelt :)

Idag vettefasen vad jag ska hitta på.
Ska kolla på reprisen på Desperate iaf klockan 13, men sen vet jag inte :)

Ha en bra Söndag hörrni, och låt er inte luras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0