Skopunkten.

Det blev att vi åkte in till skopunkten förut idag :)
Tror ni inte att dom som jag ville ha var slut!?
Snacka om att jag ångra mig som fan att jag inte köpte dom senast vi var där.
Men jag ska beställa dom från nätet tänkte jag, för jag ska bara ha dom! Så är det bara.
Men deras hemsida fungerar inte just nu :S har först i flera timmar men kommer inte in på den!! Kanske inte är meningen att jag ska ha dom där skorna? :O Hittade massa skor men fanns inte i min storlek, helt synd :(

Men två par skor fick jag med mig hem iaf :)



Igår var Johanna, jag och Neo på stan, shoppade byxor, tröja och en väska.
Så det tog jag på mig idag in till örebro :)



ska försöka hela kvällen med att komma in på skopunktens sida!
Annars blir det bara soffhäng resten av kvällen, kanske lite plugga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0